فارسی Kurdî العربية English

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی شیک، کارآمد و بهینه که جزو اولین برخورد در دیجیتال مارکتینگ می باشد، برای شرکت ها اهمیتی دوچندان دارد. بازدید کنندگان و مردم شما را بواسطه این نحوه معرفی می شناسند و با محصولات و خدمات شرکت شما آشنا می شوند. طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب را با توسعه وب ابری تجربه کنید و حضورتان را در وب تثبیت کنید.

مشاوره طراحی سایت شرکتی

برای گرفتن مشاوره رایگان و یا شروع طراحی سایت در کمترین زمان با ما تماس بگیرید.

آنالیز حرفه ای وبسایت

زیرساخت اصولی کسب و کار شما را ایجاد می کنیم و شما را به دنیا معرفی می کنیم. شما دیده می شوید و ظاهر و جلوه ای حرفه ای خواهید داشت.

طراحی صفحات

خدمات، محصولات، مقاله، خبر، گالری، درباره، تماس با ما و ...
صفحات در طراحی وب سایت شرکتی متناسب با ساختار، نوع فعالیت و نیاز شرکت است که باید بدرستی فعالیت شما را بدرستی معرفی کند و همچنین با ارائه معرفی ذهنیتی کامل برای بازدید کنندگان بسازد. درستی انجام این کار بسته به تحلیل دقیق و کامل اطلاعات شرکت شما هست که ما برای شما به ارمغان می آوریم.

گرافیکی و ظاهر

رابط کاربری، جلوه های ویژه دیداری، اکشن ها، گرافیک و ...
اولین تأثیر و مقبولیت توسط ظاهر و گرافیک وب سایت شرکت شما برای بازدید کننده گذارده می شود و همچنین القای حس خوشایندی در کارکردن با وب سایت در گروی گرافیگ و جلوه های بصری مناسب هستند. توسعه وب ابری با استفاده از طراحان مجرب و همچنین بکار بردن تکنولوژی های بصری جدید وب سایت شما را در ذهن بازدید کنندگان ماندگار می کند.

تیم مدیریت

معرفی اعضای تیم مدیریت ...
معرفی واضح و طرح بندی شده مدیریت و مدیران اثر گذاری مهمی در سایت شرکتی دارد که توسعه وب ابری به خوبی به آن واقف است و در طراحی سایت شرکت بدرستی اعمال می گردد. اطلاعات و ساختار سازمانی، مسئولیت، رزومه، نظر شخص در موارد مختلف هر کدام می توانند محتوای این قسمت را تأمین کنند و بازدید کنندگان را بخوبی توجیه کنند.